torstai 23. kesäkuuta 2016

Here I am!

Hei taas kaikille. On siitä taas aikaa, kun blogger-sivustoni olen viimeksi avannut. Hävettää ihan. Alkaa jo tällaisia "elossa olen" postauksia tulemaan enemmän kuin niitä normaaleja. Tässä on paljon mahtunut kaikenlaista, siitä kun viimeksi olen postannut. Tässä tulee nyt vähän kuvia ja kuulumisia.
Ihan ensimmäisenä tietysti alkoi kesäloma koulusta. En siitä kauaa kerennyt iloita, kun viirus iski. Tässä olen vasta pari päivää ollut terveenä, että kyllä sitä tuli sairaana viruttua aika kauan. Tuli sitä silti esim. Iisalmessa käytyä. Iisalmea kauempana en ole vielä käynyt, mutta ensi viikolla lähden käymään Helsingissä ja laivalla pika reissulla.
Hirveästi ei ole siis kuulumisia kerrottavana, kun sairaana olen vain ollut. Kuvasin tuossa muuten yksi päivä viime aikojen suosikkeja, joten sellaista postausta on ainakin luvassa. Myös voisin vaikka siltä helsingin reissulta tehdä jonkun "my day" kaltaisen postauksen kuvien muodossa. Luultavasti myös jonkunlaista ostosten esittelyä teen, jos nyt innostun ostostelemaan. Olisikohan kenelläkään kiinnostusta nähdä huone postausta, tai videota. Voisin mahdollisesti tehdä/kuvata. Olen aika tyytyväinen huoneeseeni.
Mitäs vielä? No ainakin Orange is the new black 4 kausi tuli ja katsottu on. Suosikkeihin se ei pääse ainakaan. Jotenkin oli vaan "raskas" kausi katsoa, tosi paljon ikäviä tapahtumia ja muutenkin todella synkkä kausi. Huono se ei sinällään ollut, koska onhan se OITNB, mutta niin.. Innolla odotan jo viidennen kauden jaksoja, milloin ikinä lie tulevatkaan.
  Eipä minulla oikeen muuta ole tällä kertaa. Muuten kävin tuossa kampaajalla eilen, kuten tuosta neljännestä kuvasta näkyykin, niin leikkasin hiuksia aika paljon. Tykkään! Seurailkaahan mua snäpissä  ja instassa. Molemmissa on sama käyttäjänimi (miiaamariaa). Nähdään taas pian. XoXo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti