keskiviikko 5. elokuuta 2015

Mini haul

Tiedättekös mitä en ole tehnyt pitkään aikaan? Ostosten esittelyä. Otin tuossa maanantaina suunnaksi Helsingin ja vaikka ostokset jäi pieneksi, niin oli mulla täällä kotona muutama juttu mitä olen tässä parin viikon sisällä ostanut. Kaikki paitsi yksi on ns. highend, eli vähän kalliimpaa. Mutta aloitetaampas.
Elikkäs tosiaankin vain vähän ostoksia. Nuo Helsingin tuomiset oli vielä paketissa.
Ekaksi mun YSL:n huulipuna. Olin niin innoissani, kun löysin tämän tarjouksesta Sokoksesta. Taisipa olla 11.90€. Olin kahden välillä, mutta päädyin tähän. Toisen sävyä en muista, mutta tämä on sävyssä Pink Rhapsody ja numero on 57. Tämä on todella hyvän tuntuinen levittää huulille. En aina edes käytä huultenrajauskynää. Huulipuna tuoksuu, mutta tosi "hento" tuoksu. Ja onhan se aika luxusta, kun huulipunan luodissa on vielä kirjailtu ysl :D.
Olen halunnut jo pitkään testata Benifit merkin kynä muodossa olevaa geeli rajausta. Niitä vaan kun ei suomesta saa ja muutenkin en ole ollut varma, osaisinko levittää sitä. Löysin kuitenkin samalla idealla olevan kynän Rimmeliltä. Täytyy sanoa, että jos ei muuta niin ainakin pysyy. En saa sitä oikeen millään opilla pois silmistä. Mutta muuten se on aika helppo levittää. En kuitenkaan tiedä, tulenko sitä Benifitin versiota koskaan koittamaan. Tarjous hinta taisi olla 3.90€
Tämä on jo tainnut blogissa vilahtaa, mutta ajattelin sen tähän postaukseen lisätä. Clinique bottom lash mascara. Eli ripsari alaripsiin. Tarjous löytö (2 fucking euroa!), again. En varmaan täysihintaisena olisi ostanut, koska tämä ei sinällään ole välttämättömyys, mutta todella kätevä on. Pysyy hyvin ripsissä eikä varise. Tämä on väriltään ruskean musta.
Helsingin ostokset. Kävin stokalla (tietysti) ja tiesin mitä sieltä ainakin haluan. Nimittäin tämän ihmeen pienessä paketissa. Minulla on tummat silmän aluset ollut jo pitkään. Sillä ei oikeastaan ole merkitystä nukunko yössä 12h tai 6h. Tummat ne on silti. Olen nähnyt tämän kaikkialla youtubessa, ja kun vihdoin Hesaan pääsin, kävin tämän ostamassa. Tämähän on siis Bobbi Brown corrector. Tämä siis tasoittaa tummia silmän alusia. Täytyy kyllä sanoa, että toimii. Olen vaikuttunut. Olen käyttänyt tätä vasta muutaman kerran, mutta suosittelen jokaiselle joka kärsii tummista silmän alusista. Kallishan se kyllä on. Maksoi muistaakseni 27€. Omani on sävyssä Ligth to medium bisque.
Viimeisimpänä mutta ei suinkaan vähäisimpänä. Mac pro longwear peitevoide. Vihdoinkin sain ostettua oikeassa sävyssä. Entinen, jonka aion vielä pitää, oli sävyssä NW20. Tämä on sävyssä NW15. Ja tämä on täydellinen väri minulle. Peittää hyvin ja kestää hyvin. Edellistä tulen vielä käytämään, mutta vain siten, että sekoitan sitä jonkin muun peitevoiteen kanssa. Hinta oli 20€. Like it!
   Tässäpä tämä postaus. Tosiaan muutamat jo täällä blogin puolella on käyneet, mutta who cares. Hesan reissu meni hyvin, vaikka eilen en enää shoppailemaan kerennytkän. Mac:tä kun olisin vielä huulipunan ostaut. Oh well.. No marraskuussa sitten viimeistään menen Hesaan takaisin, jos en jo ensi kuussa. Silloin ostan kyllä jotain UD, jos ei se Kuopioon siihen mennessä tule (en usko), tuleneeko koskaan. Mutta seuraavaan postaukseen! xox

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti